Veelgestelde vragen


1. Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren verschillende bedragen aan verzendkosten, dit ligt aan het land van het verzendadres en het formaat van de bestelling. Lees op deze pagina meer over de verzendkosten.


2. Naar welke landen verzend B&A Onderdelen?

Van oorsprong is B&A Onderdelen een Nederlandse webshop. Op dit moment versturen we binnen Nederland en België. Woont u in een ander land, dan hierboven aangegeven neem dan contact met ons op voor mogelijkheden te bespreken.


3. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ophalen bij ons in Rijsenhout is geen probleem, maar zorg wel dat u een afspraak maakt hiervoor.
Bij het plaatsen van een bestelling via de webshop kies dan voor “Afhalen bij winkelier”.


4. Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling via verschillende manieren betalen:

  • IDEAL
  • Vooraf overmaken
  • Bancontact(alleen voor Belgische klanten)
  • Contant betalen(Alleen mogelijk bij het afhalen van uw bestelling bij ons in Rijsenhout)


5. Heb ik garantie?

Op alle producten die we aanbieden zitten standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Mochten de aangeschafte product(en) defecten vertonen, dan kunt u binnen twee maanden na constatering het gebrek bij ons melden. Indien het binnen de fabrieksgarantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


6. Ik heb een klacht

Hoewel we altijd ons best doen. Kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We zijn immers ook mensen. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ba-onderdelen.nl. Meer informatie vindt u op Garantie & Klachten pagina.

 

© 2021 - 2022 B&A Onderdelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel